Regulamin sprzedaży
- 1. Prawa i obowiązki Sprzedającego
- Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Przedmiot/y umowy, przy czym warunkiem dostawy Przedmiotu/ów umowy jest zaksięgowanie na koncie Sprzedającego całej należnej kwoty, jaką zobowiązał się uiścić Kupujący za Przedmiot umowy.
Termin realizacji umowy określa dokument "druk zamówienie " i liczony jest od dnia następnego po dacie wpływu kwoty określonej na druku zamówienia na konto Sprzedającego, z wyłączeniem okresów świątecznych.
Kwota ta stanowić będzie zadatek w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedający z przyczyn od siebie niezależnych (np. opóźnienie po stronie producenta) może przesunąć termin realizacji zamówienia i zobowiązuje się do sprowadzenia produktów w czasie najkrótszym z możliwych.
Strony ustalają, że brak możliwości dostawy z przyczyn leżących po stronie producenta lub dostawcy Przedmiotu umowy, nie stanowi przypadku niewykonania umowy przez Sprzedającego. 3. Sprzedający w przypadku niezrealizowania zamówienia na czas, na żądanie Kupującego, zapłaci odsetki ustawowe od wszystkich zaksięgowanych wpłat na poczet zamówienia, liczone od końca terminu wskazanego na „druku zamówienia” do dnia realizacji zamówienia.
- 2. Prawa i obowiązki Kupującego
- Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedającemu za Przedmiot umowy określony w § 1 należność w dwóch ratach: a) 50% wartości Przedmiotu umowy, określonej jako wartość zamówienia , tytułem zadatku w rozumieniu Kodeksu Cywilnego nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, b) 50% wartości Przedmiotu umowy, określonej jako wartość zamówienia, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po powiadomieniu Kupującego o gotowości do dostawy.
- Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek Sprzedającego w mBANK, numer konta: 23114020040000390230703435
SWIFT Code: kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
lub gotówką w dniu dostawy zamówienia.
- W przypadku gdy Kupujący nie jest gotowy do przyjęcia Przedmiotu umowy, może przesunąć jego odbiór o okres nie dłuższy niż 30 dni, pod warunkiem, iż pokryje koszty przechowywania Przedmiotu umowy w wysokości 20 złotych za m3 zajmowanej powierzchni (słownie: dwadzieścia złotych) za każdy dzień przechowywania.
Po upływie 30 dni Sprzedający nie odpowiada za stan techniczny produktów.
Przesunięcie terminu odbioru Przedmiotu umowy, nie zwalnia Kupującego od dokonania wpłaty zgodnie z ust. 2 pkt b) powyżej.
- W razie braku odbioru Przedmiotu umowy przez Kupującego w terminie 2 miesięcy od daty płatności wskazanej w § 2 pkt b niniejszej umowy - na Kupującego zostanie nałożona kara umowna w wysokości 30% wartości całego zamówienia.
- Protokół odbioru lub inny dokument transportowy winien zostać podpisany w dniu dostarczenia Przedmiotu umowy przez Kupującego lub osobę z pisemnym upoważnieniem Kupującego
- 3. Dane sprzedającego
- Sprzedaż produkty dostępnych na stronie: doniceozdobne.pl prowadzi INTERIM CONSULTING Piotr Tryba pod adresem: Gdynia ul. Gulgowskiego 14, 81-087
Dane bankowe: mBANK 23114020040000390230703435
Dane korespondencyjne: ul. Gulgowskiego14 Gdynia 81-087
Telefony kontaktowe: +48 508371939
Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- 4. Doręczenia i dostawy
- Wszelkie powiadomienia kierowane do drugiej Strony niniejszej umowy wymagają formy pisemnej. W przypadku zmiany adresu którejkolwiek ze Stron, zmiany formy prawnej, zmiany w zgłoszeniu działalności lub w innych ważnych dla stosunku umowy zmian, każda ze Stron zobowiązana jest do powiadomienia drugiej Strony w terminie 14 dni od daty wystąpienia wskazanych okoliczności.
W razie nie powiadomienia o zmianie adresu, za skuteczne uznaje się doręczenia dokonywane na dotychczas wskazany adres.
Dostawy kierowane są na wskazany adres w „druku zamówienia” lub przy pisemnym (e-mail) powiadomieniu ze strony Kupującego o zmianie adresu dostawy.
- Wszystkie dostarczane przez nas zamówienia, które dotyczą w większości produktów wrażliwych na uszkodzenia, wysyłane są z zachowaniem szczególnej troski i ostrożności.
Wszystkie wysyłki kurierskie objęte są ubezpieczeniem, a każdy produkt jest przez nas odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.
Dostawy realizowane są poprzez firmy kurierskie - szczególnie wrażliwe zamówienia każdorazowo wysyłane są za pomocą przesyłek paletowych, dzięki czemu eliminujemy ryzyko uszkodzeń.
- Korzystamy również z dostaw dedykowanych ( firmy transportowe) które dostarczają zamówiony towar pod indywidualne potrzeby transportowe Kupującego.
- 5. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Ewentualne spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy, Strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie. W razie niepowodzenia w polubownym rozstrzygnięciu sporu, spór zostanie poddany pod rozstrzygnięcie sądowi właściwemu rzeczowo ze względu na siedzibę Sprzedającego.
- Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron i złożenie zamówienia wiąże się z zapoznaniem się z jej treścią.
SPRZEDAJĄCY KUPUJĄCY
Interim Consulting __________________
Piotr Tryba